Olipa kerran Salossa hyvä rengasliike. Omistajana oli perhe, joka oli vanhempien tuttuja, ja vuosien mittaan meikäläinenkin oppi heidät tuntemaan. Palvelua sai aina yhtä iloisesti ja aina kun aika tuli sain ajaa liikkeeseen ja renkaat vaihdettiin, joskus joutui hiukan odottamaan, mutta eihän mulla ole sellanen hoppu, aina kuitenkin homma tuli hoidettua kiireestä huolimatta. Sehän on joka syksyinen rumba kun "Talvi yllättää autoilijat"  no mua ei ole vielä koskaan yllättänyt.  Liikkeessä oli mukava asioida, ja hinnat oli kohdillaan.  No, pariskunta vanheni ja eläkeikä läheni, eikä jatkajaa liikkeelle löytynyt, niin tulipa ketju. Nyt on ensimmäinen syksy kun ketju on puikoissa, ja kappas, renkaat ei enää vaihdukaan. Soitan ja kysyn niin aina on päivät täynnä ja ei ole toivoakaan päästä vaihtoon. Nyt on jo 4 päivää soiteltu ja aina on yhtä täyttä, ei siis toivoakaan päästä vaihtoon... Ok, onko ketju hyvä juttu?

Kunnioitusta yrittäjäperheille jotka palvelivat asiakasta, iloisesti, ja joustavasti.

Joo ja kohta mä varmaan tilaan renkaanvaihdon Saksasta, tulee halvemmaks ja tapahtuu nopeemmin... No ei, ihan sama vaikka ajaisin koko talven kesätassuilla, kyllä mä tiellä pysyn ainakin kaupungissa. Siinä on vaan sellanen juttu että jos joku pussaa mun kylkeen ni saan sakkoa :( Edellisestäkään ei ole vielä tullut päätöstä, siis siitä tolppapoliisista.