Noni, nyt harmistuttaa hiukan. Olin viikonlopun vietossa, leirisalossa. Paikka jossa on leirejä. No istuttiin iltaa mökin portailla ja keveri rupes hyppäämään narua. No, siitähän minä että kuva pitää saada, hilpasin takaluukulle ja kaivoin holgan esiin, kamera tanassa minä ottamaan kuvaa. Tilanne ikuistettu, ja tuli saunomisen aika. Riipasin kameran seinälle roikkumaan ja meinasin jotta siinä on kun tulen takas saunasta. koitti seuraava päivä ja piltit läksi uimaan, no minä siihen sitten jotta kuva pitää saada. Nipsasin holgan naulasta ja sohlottamaan kuvaa, NAPS, ja ok, filmi pitäs siirtää, vaan mitä vittua. Ei näkyny numeroa??? hiukan panin kelaten ja esiin ilmestyy numero 8, no hetkinen olin raapassu kaksi kuvaa aikasemmin ja nyt ollaan jo kasissa... Näin ollen voimme tulla lopputulokseen että joku on ROPLANNUT MUN KAMERAA!!! Eipäs ole kivaa se, aiheuttaako digiaika sen jotta toisten kameroilla saa leikkiä, se kun ei mitään maksa? ja mistäs sitä pulliainen voikaan kuvitella että kamerassa on filmi, häh? ihan absurdiahan se jotta kuvaaminen maksaisi jotain. En ole rahasta katkera vaan periaatteesta, TOISTEN KAMEROITA EI ROPLATA ILMAN LUPAA, eihän?